Linképítés – Prémium megoldások, saját weboldalakra

Ma már szinte lehetetlen linképítés nélkül előre kerülni a látogatott és keresett kulcsszavakra. Ezért mondhatjuk, hogy a linképítés a keresőoptimalizálás egyik legfontosabb ágazata lett. Viszont fontos említeni, hogy a linképítés mindenképp az a kategória, amit csak komoly referenciával rendelkező szakértőkre szabad bízni, akik pontosan tudják, hogy mit csinálnak. Mi évek óta végezzük ezt a tevékenységet, több 100 saját üzemeltetésű weboldal segítségével. Így komoly eredményeket tudunk felmutatni, és referenciáink igen meggyőzőek.

Viszont mielőbb belevágnánk – mit is kell tudni a linképítésről?

A linképítés a keresőoptimalizálás off-page szakaszába tartozik. A linkek szerzésének folyamata, amely során más egyéb weboldalakról a mi oldalunkra mutatnak hivatkozások. A linkek alapvetően abból a célból lettek létrehozva, hogy segítség a böngészést és weboldalakat kapcsoljanak össze. Ezt a keresőrobotok is látják és fel is használják. Ami pedig a legfontosabb, hogy a Google keresőmotorja a robotok által feltérképezett tartalmakat rangsorolja és ebben kiemelt jelentőségű egy adott weboldal linktérképe.

A linképítés sikeressége és ereje múlik azon, hogy honnan, mennyi linket kapunk. Nálunk minden weboldal külön IP címről működik, sok esetben külön szerverről. Minden weboldal a Google irányelvei alapján értékes domain alatt fut és önmagában is látogatottsággal bír, így terelt forgalomra is felhasználható. Tehát lehetőségeink adottak arra, hogy egy változatos, szerteágazó link struktúrát építsünk ki megbízóink számára, ami megfelelő SEO erőt ad át és tartós sikerek elérésére ideális.

Gyakori kérdések a linképítéssel kapcsolatosan

Korábbi és jelenlegi ügyfeleink által leggyakrabban feltett kérdéseket rendszereztük.

Mennyi linket érdemes szerezni?

A linképítés sikerét 2 fő szempont határozza meg: a minőség, amit mi garantálunk, illetve a folyamatosság és az eltelt idő. A konkurensek linkjeinek elemzése ugyan mutathat egyfajta jelzés értékkel erre vonatkozóan információt, de nem egy esetben előztünk meg több linkel rendelkező oldalt pusztán azért, mert a mi linkjeink minősége a Google számára magasabb volt. Általánosságban elmondható, hogy konkurensektől és versenytől függően 6-8 hónap között tehető az az idő amikor elkezd a folyamat beérni.

Hogyan lehet a linképítésen gyorsítani?

Sehogy. Sokan ajánlják, hogy adott időszak alatt több, akár 3-4x annyi linket építenek, viszont ezt messziről érdemes elkerülni, mert ennek a fajta módszertannak a legtöbb esetben büntetés a vége. A Google számára sem életszerű, ha egy oldal egyik napról a másikra rengeteg bejövő linket kap. A konzekvens és folyamatos munka eredménye nem marad el, de a kiugró „azonnali” ugrásszerű folyamat büntetése sem.

Hova mutatnak a linkek?

Minden munkafolyamat nulladik fázisa az elemzés, mely során ezt mi meghatározzuk és javaslatot teszünk. Így a főbb tevékenységek mellett javasoljuk a főoldal, a márkanév és magának a domainnek az erősítését is a főbb aloldalak mellett. Ez minden weboldal esetében egyedi – attól függően milyen az oldal strukturális felépítése.

Miért érdemes mielőbb belevágni a linképítésbe?

Vágjunk bele!