Gyakran ismételt kérdések

Korábbi érdeklődőink megrendelőink által leggyakrabban feltett kérdések, a folymatokra, árakra határidőkre vonatkozólag.

Weboldal megrendelése előtt felmerülő kérdések

Egy weboldal ára, legfőképp a funkcionalitásától függ. Tehát, az alapvető funkciókon kívül milyen egyedi, vagy akár bonyolultabb dolgot szeretnénk. Az ár tekintetében ezen felül a weboldal mérete is befolyásoló tényező, hiszen egy kisebb oldal nyilvánvalóan kevesebb erőforrás igénybevételével készül el, mint egy adott esetben akár több száz aloldallal rendelkező portál.

Általánosságban egy céges bemutatkozó oldal alig néhány százezer forintból elkészül, míg egy egyedi fejlesztésektől hemzsegő oldal akár több millió forintos költséget is jelenthet. Természetesen attól függően, hogy az adott oldalnak mi lesz a pontos feladata, funkcionalitása.

Az ár minden esetben, tehát a legegyszerűbb landing oldalaktól a legbonyolultabb oldalakig, tartalmazza azokat a megoldásokat, melyek miatt egy weboldal valóban prémium megoldásnak számít.

A fizetési kondícióink rugalmasak, illeszkedve a projekt méretéhez és annak költségvonzatához. A legtöbb esetben a projekt megkezdésekor 30% előleget kérünk, majd a fennmaradó összeget az átadás után kérjük el. Nagyobb projektek esetében több egyenlőre mértékű számlát állítunk ki megbízóink számára, így csökkentve az azonnal jelentkező költségeket.

Az elkészült weboldalra garanciát vállalunk, mely kiterjed az általunk fejlesztett technikai megoldásokra, valamint garantáljuk az ajánlatunkban kiadott és a specifikáció alapján definiált funkciók hibátlan működését. Az ezzel kapcsolatosan a későbbiekben a működés során feltárásra kerülő hibákat maradéktalanul javítjuk.

Tisztában vagyunk vele, hogy egy vállalkozás növekedése magával vonzza a webes megjelenés bővülését is. Ezért meglévő ügyfeleink két féle megoldással támogatjuk működésük hatékonyságának érdekében.
Ha egy folyamatosan változó oldalt készítünk ügyfelünk számára, akkor az átadást követően szerződést ajánlunk, melyben adott összegért – adott mennyiségű munkaórát állapítunk meg. Ezen keretek mentén dolgozunk ügyfeleinkkel. Mindig jelezzük, hogy a soron következő fejlesztés mekkora részét igényli a havi keretnek, és mennyi a fennmaradó az elkészítése után.

A kevésbé gyors ütemben változó oldalak esetében fix óradíjat rögzítünk a szerződésbe, mely alapján elszámoljuk az átadást követő plusz fejlesztéseket.

A webfejlesztés időtartama attól függ, hogy mekkora tartalommal rendelkező és mennyire összetett bonyolultságú a megrendelt weboldal. Ezen felül tovább növeli a fejlesztés intervallumát, ha az oldal egyedi elemeket tartalmaz, melyeket kifejezetten a megrendelőink számára készítenek el fejlesztő kollégáink.

Ha a projekt kezdésére rendelkezésre áll minden tartalom, akkor rövid határidővel tudunk dolgozni. Viszont, ha a weboldal készítése során kollégáink készítik el a média tartalmakat – saját fotó stúdióval rendelkezünk – valamint a szövegeket egészében mi írjuk, akkor az növelheti a várható fejlesztési időtartamot.

Az esetek 50%-ban fel lehet használni a korábbi weboldal egyes részelemeit. Akár a meglévő oldal korszerűsítése is megoldást jelenthet abban az esetben, ha az alapok a mai korszerű weboldalakhoz illeszthetőek. Ahhoz, hogy ez kiderüljön, kérjük minden esetben jelezze kollégáink számára, akik megnézik a jelenlegi oldalt és szakértői véleményt állítanak ki azzal kapcsolatosan, hogy a jelenlegi oldal mekkora mértékben és hogyan hasznosítható gazdaságosan.

Áthozhatóak az új oldalra. Viszont a tartalmakat mindenképpen át kell nézni és aktualizálni kell, annak érdekében, hogy naprakészek legyenek. Tartalmak áthordozása webshoppok esetében szinte mindig magolható, így a korábban feltöltött termékek újbóli feltöltésével nem kell foglalkozni.

A tartalmak áthozásakor minden esetben marketinges és seo szakértőink megnézik az anyag minőségét, annak érdekében, hogy az új oldal nem csak naprakész, hanem könnyedén megtalálható és a célcsoport számára tetszetős formában kerüljön fel az új oldalra.

Weboldal megrendelése után felmerülő kérdések

Tisztában kell lennünk a cég és a brand előnyben részesített színeivel formáival. A logó, és a korábbi marketing anyagok ismerete kiemelten fontos. Ha vannak más egyéb tartalmak, adott esetben arculati kézikönyv, briefek, akkor ezekre mind szükségünk van. Ha nincsenek, akkor a szerződést követően egy kérdőív formájában felmérjük, hogy mely irány tetszene megrendelőnk számára, mely irány az ami az iparágban elterjedt és ezen adatok kiértékeléséből grafikus kollégáink elkészítik az új arculatot.

Média tartalmak esetében csak a felbontás és a minőség szab határt az átemelésnek. Amennyiben a megrendelőnk rendelkezik korábbról olyan média tartalmakkal melyeket meg akar tartani az új weboldal esetében is minden további nélkül átemeljük az új oldalba, ha technikailag megfelelőek ezek.

Az internetről több formában tudunk képeket beszerezni, de ezek közül a legelterjedtebb, maga a keresés alapú más oldaláról történő letöltés illetve a stock oldal. Természetesen előbbi nem megoldható, mivel annak jogi következménye is lehet. Utóbbi viszont igen.

Cégünk előfizetéssel rendelkezik több stock oldalra is. Az általunk felhasznált média tartalmak minden esetben jogtiszták. Fontos számunkra, hogy csak olyan dolgot adunk át, mely jogi, erkölcsi és minden szempontból rendezett háttérrel rendelkezik.
Emellett saját stúdióval rendelkezünk, ahol termékfotókat készítünk, reklám anyagok mellett. Ezen felül tapasztalt fotógráfus kollégánk több mint 10 éves tapasztalattal igény esetén akár helyszíni fotózást is tart megbízónknál. Így valóban eredeti és egyedi média tartalmat használunk az új weboldal felépítésekor, szemben másokkal, ahol ugyan ezen feladatokat stock fotók felhasználásával oldják meg.

Egy weboldal helyezése bonyolult és összetett. Többszáz rangsorolási tényező alapján dől el az, hogy hányadik helyen végez a találati listán. Csapatunk erőssége a magas látogatottságú oldalak és specialitásunknak mondható, hogy ügyfeleink számára olyan weboldalt készítsünk, mely nem csak látványos, de igen előkelő helyen is szerepel.

A korábbi tapasztalatok alapján az új weboldal élesítése után helyezes javulás következik be. Azon ügyfeleinknél, akik linképítést folytatnak az átadás után tartós és folyamatos pozíció javulás egészen addig, amíg az első helyekre nem kerül az oldal a kulcsszavakra.

Igen. Csak jogilak korrekt és teljeskörűen a hatályos jogszabályoknak megfelelő weboldalakat adunk át. Így az új oldal meg fog felelni a hatályos GDPR előírásoknak is.

További kérdése merült fel?

Keresse fel kollégáinkkat bizalommal elérhetőségeink bármelyikén.